« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
UPITNIK ZA UČITELJICE RN - REZULTATI
UPITNIK ZA RODITELJE- REZULTATI
UPITNIK ZA UČENIKE - REZULTATI
UPITNIK ZA UČITELJE PN - REZULTATI
UPITNIK ZA STRUČNU SLUŽBU I RAVNATELJICU - REZULTATI
Učenici 3. razreda Matične škole posvetili su zadnje dane siječnja i početak veljače, jednom od najpoznatijih djela Mate Lovraka „Vlak u snijegu”.
Najprije su se upoznali sa likom i djelom Mate Lovraka i povezali ga sa likom učitelja iz knjige. Povezano sa sadržajima koje uče iz Prirode i društva, napravili su lentu vremena s nekim događajima vezanim uz pisca, određivali stoljeća, koliko je vremena prošlo između određenih događaja i slično.
Na satovima lektire kroz rad u grupama predstavili su likove, prepričavali događaje, odredili mjesto i vrijeme radnje, temu, ideju i vrstu književnog djela. Nakon prezentacije uradaka napravljena je i umna mapa.
Nakon gledanja istoimenog filma Mate Relje uspoređivali su film i knjigu. Kroz anketu utvrdilo se da je većini prisutnih učenika film bio zanimljiviji jer vole gledati filmove, jer ima više smiješnih i uzbudljivih događaja i zato jer su mogli slušati glazbu. Jedan je učenik ipak dao prednost knjizi jer je sam mogao zamisliti likove i zato što mu je tijek događaja bliži i jednostavniji.
INTERVJUI:
Zamišljeni intervju s Ljubanom
Kako si se osjećao kada je vlak zapeo u snijegu? Bio sam preplašen, ali sam znao da ćemo se nekako izvući.
Tko ti je u zadruzi najdraži? Najdraža mi je Draga.
Bi li bio mladoženja da se opet igrate svatova? Bio bih mladoženja jer je Draga jako dobra djevojčica. Ionako je to samo igra.
Kako se slažete ti i Pero? Sada smo prijatelji. Pero se popravio i sada je dobar.
Planirate li još koji izlet? Da, naravno, ali ćemo ovaj put čekati proljeće ili ljeto kako opet ne bismo zapeli u snijegu.
Ajdin Zukić
Zamišljeni intervju s Ljubanom
Zašto si plašio svatove kosturima? Zato što me nisu pozvali u igru svatova.
Kako si se osjećao kada si postao domaćin zadruge? Ugodno, ali nisam to očekivao.
Je li ti bilo lijepo u gradu? Da, sve dok se učitelj nije razbolio.
Kako ti je bilo na povratku kući? Lijepo, ali naporno jer smo morali otkopavati vlak iz snijega.
Kako si se osjećao kada si se vratio u Veliko Selo? Bio sam sretan što ću vidjeti obitelj, ali i tužan jer se moram rastati od konduktera.
Daniel Špodnjak
Učenici su djelo uključili i na satove Glazbene i Likovne kulture. Glasno i s veseljem zapjevala se pjesma „Himna zadrugara” i u kombiniranoj tehnici akvarela i flomastera prikazali su svoju ideju naslovnice knjige.
Na satu Dodatne nastave iz matematike učenici su sudjelovali u malom natjecanju u rješavanju zadataka u kojima se spominju likovi i događaji iz djela. U napetom natjecanju, Daniel Špodnjak je za jedan bod bio bolji od Gabriele Belušić.
Na Satu razrednika osnovali su imaginarnu razrednu zadrugu. Zadrugu su nazvali „Trećaši spoda pošte”, a za domaćicu je izabrana Gabriela Belušić. Učenici su raspravljali i o programu zadruge koji bi kroz različite aktivnosti poticao i razvijao odgovornost prema zajednici i okolišu.
Kad se male ruke slože, sve se može...
Učiteljica Loredana Gluščić i 3. razred